CASE STUDY

Deze pagina bevat verschillende case studies bij klanten van Out of Our Minds.

Out of Our Minds biedt trajecten aan omtrent business strategie, business model innovatie, digitale strategie, prijszetting, verdien model innovatie, groeistrategie en Linkedin Growth Hacking.

CASE STUDY: REDESIGN YOUR BUSINESS BIJ VASTGOED KANTOOR

Klant:

De klant is een eigenaar van een vastgoedkantoor en is gespecialiseerd in plaatsbepalingen en de schatting van panden voor verhuur en verkoop. Eerst gestart in bijberoep maakte hij al snel de overstap naar hoofdberoep. Bij de start van de samenwerking met Out of Our Minds werkte de klant met één freelancer maar was niet echt tevreden van de samenwerking.

Doel:

Het doel was om het bedrijf kritisch te bekijken en een plan uit te werken voor de toekomst waarbij de groei centraal stond. Zowel de business kant als de operationele kant werden tegen het licht gehouden om obstakels voor groei te kunnen opsporen. Het doel was om te groeien in capaciteit en in omzet. Qua omzet was een verhoging met 50% het doel.

Lees meer…

CASE STUDY: PRIJSZETTING WORKSHOP BIJ SOFTWARE LEVERANCIER

Klant:

De klant is een softwareleverancier in de medische sector die een nieuwe zorgmodule wil introduceren bij hun klanten.De release van de module werd reeds verschillende keren uitgesteld omwille van wisselende prioriteiten, resource issues en allerlei aanpassingen aan de functionaliteiten.

Doel:

Een juiste prijszetting ontwikkelen om de nieuwe betalende softwaremodule succesvol in de markt te plaatsen. Hierbij moet rekening gehouden worden met eerder klanten die reeds hebben ingetekend op de module voordat de ontwikkeling plots vond. Doelstelling is om 65% van de bestaande klanten te laten intekenen op de nieuwe module.

Lees meer…

CASE STUDY: DESIGN COACHING PRAKTIJK

6 essentiële stappen tot een bloeiende coachpraktijk

Coaching is hot. De opleidingen tot coach zitten vol en heel veel coaches starten dan ook een eigen praktijk. Hoe je een succesvolle praktijk moet opzetten is echter meestal geen onderdeel van het curriculum. Veel coaches worstelen dan ook om hun praktijk rendabel te maken.

Een snelle zoektocht op het net levert ontelbare sites op met methodes en technieken om meer klanten aan te trekken en een omzet van 6 cijfers te behalen. Talloze “succesvolle” coaches willen je met alle plezier je graag uitleggen hoe hun systeem werkt en hoe je snel meer dan 100.000 euro aan omzet kan draaien, weliswaar tegen een aanzienlijke vergoeding.

Het onderstaand 6 stappenplan “Succeed as a coach” kan je alvast helpen om te starten met het uitbouwen van je eigen succesvolle praktijk. Vergeet niet dat een praktijk opbouwen veel tijd en hard werk vraagt en dat een coach je wel kan ondersteunen, je tips en tricks aan de hand kan doen maar dat de uitvoering van jezelf moet komen.

6 stappen model naar een bloeiende praktijk

Lees meer…